DALGIÇ Metafor Fantastik Hayalgücü İmgelem Rüya Çağrışım Hafıza Cumhur KOCALAR İSTANBUL TURKEY

MASAL DÜNYASI Okuma Hikaye Otizm Roman Çocuk Çizgi Film Aile Toplum Cumhur KOCALAR İSTANBUL TURKEY

5 Kasım 2007 Pazartesi

Yıldız Parkı Havuz Kenarı


Beni neydi getiren bu havuz kenarına

Bilmiyorum.

Ama ruhum nefes aldı.

Ne kadar suni de olsa bu ortam,

Tüm sanallığı bir gerçeği ortaya koydu.

O da hüzünlerimin halen var olduğu.

..

(Belirgin bazı düşüncelerle gözlerin yaşarması)

..

Yanımdan bir ördek grubu geçti.

Derken bir yaprak düştü suya.

Sudaki fiskiyelerde yardımcı oldular duygularımı coşturmaya.

Alamadım kendimi hüznümden.

Yoktu ne zamandır (6 aydır) bu duygular.

Şu rüzgar taşıdı onları bana birer birer.

Kaç kez gelmiştim buralara,

Hatta ne kadar yakındım …

Ya da öyle sandığım duygulara.

Yine yıkıldı hayaller, acı gelen yaşantılarla.

Uzaklaştım ..

Birer ikişer .. kızgınlıklarla.

Yaktık yıktık yaptıklarımızı teker teker.

Geride kalmadı hiçbir şey.

Şimdi yalnızca bu parkın ağaçları var.

Gölgelerini, dökülen yapraklarını izleyebildiğim.

Süzülen güneşin ışınlarında yıkandığım.

Toprağına ayak bastığım bu parkın doğası var.

Çok uzaklarına hiçbir zaman gidemediğim,

İstanbul’umun bu göz bebeği köşesi var.

Yeşilinden sarısına verdiği huzurunun göğsündeyim artık.

Yarınları ümitle yenilemeliyim.

Cumhur Kocalar, Yıldız parkı, 28-Ekim-2007, İstanbul

Hiç yorum yok:

FELSEFE SANAT BEDEN BİLİNÇ ÖZNE DUYGU FİZİK SPiNOZA DELEUZE NiETZSCHE İst Cumhur KOCALAR